Despre frați: de la rivalitate la complicitate


Cum să construim abilități socio-emoționale în cadrul relației dintre frați? De la Rivalitate la Complicitate, de la Gelozie la Solidaritate. Vrem să creștem copii 🐒 cărora să le fie bine - cu ei înșiși, cu cei din jur și în societatea, cultura în care s-au născut, vrem să trăiască în armonie, înțelegere și să iubească din plin 😍. Fie că ești părinte, educator, adult care se îngrijește de un copil sau mai mulți, cu siguranță știi că nu este mereu ușor să le fii alături și să-i ajuți să rămână în contact cu propriile trăiri, dar și cu mediul înconjurător. Mai mult de atât ne dorim să rămânem noi conectați la ei și să ne simțim bine împreună. Cum facem toate de mai sus când apare un nou membru în familie - unul mai mic și mai dependent?👶 💏 Schimbarea prin care trece o familie atunci când primește în sânul ei un nou membru este o sursă de stres, dar poate fi și o oportunitate de a crea o conexiune mai profundă și de a exersersa abilități socio-emoționale valoroase. 💏 Rolul legăturii părinte-copil este de a păstra copiii aproape și a îi ghida spre o autonomie sănătoasă ce le va susține relațiile viitoare. 📣Vă invităm la o ocazie specială să ne gândim împreună ce înseamnă pentru dinamica de familie un frățior sau o surioară și cum putem face ca această tranziție să se petreacă într-un mod sănătos și plăcut pentru membrii familiei. 📣 În această întâlnire vom privi parenting-ul mai mult ca relație și mai puțin ca set de deprinderi și abilități de urmat. 👉 Ne propunem să abordăm rolul adulților în viața celor mici și mai mari nu prin ce ar trebui să facă, ci prin cine ar trebui ei să fie pentru copiii lor. 🎯 Scopul acestui fel de a privi responsabilitatea părinților, rudelor, educatorilor este de a retrezi încrederea naturală și înțelepciunea plină de compasiune a naturii umane care constituie sursa parenting-ului de succes. 🗨 “În această întâlnire vom explora diverse probleme cu care se confruntă copiii când familia se mărește și e nevoie să învețe cum să trăiască cu surori și frați. De asemenea, vom lua în considerare modul în care părinții și educatorii pot sprijini copiii în această etapă a vieții lor pentru a promova abilități relaționale importante.” - Evelyne Papaux, consultant în educație în Elveția, formator și supervizor. Evelyne Papaux TSTA-E este formator și supervizor în analiză tranzacțională în domeniul educațional. De ani de zile lucrează cu copiii și familiile lor în diverse medii. Este implicată în promovarea AT-ului ca instrument pentru a îmbunătăți practicile reflectoare și dezvoltarea profesională continuă. Ea a contribuit cu capitole din „Into TA” și „AT educațional” și pentru TAJ cu articolul „Vulnerabilitate, de la durere la curaj, inspirație și transformare: rolul procesului de supervizare, relație și model”. DATA 📅 : 20 martie, 17:00-20:00 PREȚUL 💳: 150 RON până la 1 martie, apoi 250 RON LOCAȚIA 🗺: București, Seneca Anticafe ÎNSCRIERI: ceascadeterapie@gmail.com


  • Data: 20/03/2020 05:00 PM - 20/03/2020 08:00 PM
  • Locaţie: Seneca Anticafe (Hartă)